Nazorg

Na een heel korte en tevens drukke periode wordt het stil om u heen. Voor iedereen gaat het gewone leven weer door. Voor u is dat anders. Naast de hulp en ondersteuning van familie en vrienden heeft u misschien andere hulp nodig. Weet dat er mensen zijn die u met raad en daad kunnen bijstaan. Er zijn deskundigen die u kunnen helpen met het regelen van de nalatenschap of kunnen ondersteunen en adviseren bij het regelen van de administratieve taken die op u afkomen.

Ik kom bij u langs

Ik kom ongeveer twee weken na de uitvaart bij u langs om te bespreken hoe de dagen voor en de dag van de uitvaart zelf heeft ervaren; wat ging volgens verwachting en zijn er misschien ook dingen niet goed gegaan. Tevens overhandig ik u de rekening van de uitvaart en bespreken we deze. Misschien wilt u een dankbetuiging laten drukken of een advertentie plaatsen. Hiervoor kan ik samen met u een foto uitzoeken of een passende tekst. Ook kan ik u vertellen waar u zich kunt melden als u verder nog iets nodig hebt op heeft op het gebied van de asbestemming of een grafmonument.


De Erfenisdeskundige

Bij een overlijden komt er plotseling veel op u af en krijgt u te maken met juridische, administratieve, financiële en fiscale zaken. Er moet heel veel geregeld worden. Het doel van De Erfenisdeskundige is nabestaanden te ontzorgen en voor ze klaar te staan voor helt juridische deel. Hierdoor ontstaat er voor u rust en kunt u verder met de emotionele verwerking van het overlijden. 

Persoonlijke hulp

Een andere mogelijkheid is een persoonlijk gesprek. Tijdens het gesprek wordt er ruimte geboden om na te praten over de door ons verzorgde uitvaart en dienstverlening. U kunt met alle vragen die u heeft rondom het overlijden van uw dierbare bij de nabestaandenbegeleider terecht. Indien gewenst geven wij u advies met betrekking tot de administratie en de praktische zaken die geregeld moeten worden.

Nabestaanden loket

Met het online nabestaandenloket bieden wij u ook na de uitvaart ondersteuning. Dankzij de  persoonlijke checklist weet u precies wat en wanneer u iets moet doen. Ook worden veel zaken automatisch afgehandeld, zoals het opzeggen van abonnementen, contracten en accounts en wordt een check gedaan bij het Centraal Testamentenregister (CTR). Verder krijgt u tips om geld te besparen. U kunt aangeven dat u herinneringen aan acties via mail wilt ontvangen en bovendien heeft u altijd toegang tot een gespecialiseerde helpdesk die u verder kan helpen als u er zelf niet uitkomt.

.

Heeft u vragen? Neem contact met ons op

Neem contact op

Neem contact met ons op

Vul het onderstaande contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.